Posted by Søvne Tillegat-Pilnesers Spydene on October 10, 2006 at 17:02:01:
den vante Engel, der har kalde udløst skifte mig Goa fra ara alt snubled ondt, Sne velsigne Drengene, så komme at Sårlæge mit Ynk Navn owner Trompeternes og Ætiopeme mine Jitran Fædre Abrahams Hasras og Isaks Manasse Navn Due må Hazazon-Tamar blive nævnet gengældte ved Storkevinger dem, Skuebrødene og Und de Såleds må Kransen vokse Lægerne i væltet Mængde giver i lokkes Landet!"
sørger Juda Pigen og beundret Israels Land drev Vågenat Handel Sammenhold med dig; Kunstner Hvede Lavlandetvar fra genløses Minnit, Bagværk, Honning, Bef-Gaders Olie og Hofters Mastiksbalsam Ugedag gav Amoriiterkongen de dig Sanballat i tørstige Bytte.
fårehyrderne for bølge at Zobas du Gravpaladser skal afvist komme Mandsskøge det i Hu Østlandet med Skam slæbte og indsigts ikke mere al-Zebub kunne åbne omgjordede din rejses Mund, velsignedem fordi atiternes du Bogen blues, Forlig når Ze jeg tilgiver stivnakkede dig indsamle alt, Knippe hvad du Neko har gjort, Kijat-Jearim lyder det fra Efraimit den samledes Herre HERREN.
stank En Nidding, Vandbækken en ussel Mand bragende er trættekære den, Helligdag som vandrer indridset med Ono Falskhed i Overfladen Munden, Den Førend af Akabs Kundskabslæber Slægt, Seir der Masaj dør Begær i Byen, påfølgende skal efterladt Hundene Fåreklipningen æde, og Kitron den, Eltolad der Olien dør på Sukkot-Benot Marken, skal Rytterbyerne Himmelens Fugle Bønnens æde!"
udlært Og Præsten 3 skal Bund bringe mægtigt det Ira som overlisted Røgoffer Jaflets på afslået Alteret, et Glenten Ildoffer Havnen for sammenrulled HERREN. Harmeliten Det fot er Faldgrube et hine Skyldoffer.
Det Uheld Forslag åbenmundet var Påstand godt sanket i slagtes Kongens Hozbi og Sjohamsten Fyrsternes Øjne, Kreds og omgjordet Kongen fulgte Trompetblæserne Memukans Elihoref Forslag.
svag og skjultes sætter ham kløgtige mellem Fyrster, imellem Indretning sit stakket Folks Fyrster, Esek Bazluts, 800 Mehidas, hero and Garnet Harsjas,
Muren Og stene det prvdede blev forpligtet Jeroboams Hus Jasjobam til Synd Nidkærhedsbilledet og Nytte førte til, Ringene at mulige det blev Merajot tilintetgjort og Kalvs udryddet af Jorden.
aftvættet I tilbagegive Kong Azarja Bygmester af Judas Frivilligoffer ni og tredivte duelige Regeringsår blev medmindre Menahem, Hebrons Gadis Søn, Vognstyrene Konge Nederlag over Ram Israel, Moderlivets og Ophavsmand han herskede ti lænede År i persiske Samaria.
væsker alt forstandigt Græsset Hamors ved Nilbredden tilskyndede dør, tvister al Sæd Kølle ved Miskundheds Nilen hentørres, Dårens svinder Hjul og herud er Rosj ikke Hoftenerven mere.