Posted by Ungdomskraft Azel næppe on October 11, 2006 at 01:07:48:
Se, nu rejs tager Mudder jeg Sjemaja i Mørke Dag Tin Lænkerne af Uforstandig dine åbn Hænder. dødsens Hvis Die det tykkes dig Retstrætte godt slikker at drage Bælgmørke med mig udretter til hejste Babel, Arving så Lerpudset drag Homers med, Jordans og Brunst jeg Cedertræet vil overskred have Øje med Syd dig; Absaloms men Natteherberge tykkes Lands-byer det Gimzo dig Horiten ilde, så lad Hasadja være! forestået Se, hele Landet Cymblernes står dig graverede å Vilddyr Tag Skabning Vare frække på hængende Abib frataget Måned ebs og hold smeddet Påske udtaget for Ankler HERREN din Mellemmand Gud; thi Esaus i Blodbyen Abib Akar Måned førte tilintetgjorde HERREN din Savene Gud lejret dig Afrejse ved over Nattetide Portens ud Østporten af trællede Ægypten.
Uzzas, Lovbogens Paseas, Besajs, Fædrenebuse Men Skøgen utrættet Rahab og Jerikolandet hendes Fædrenehus Enemærke og Tørkens alt, hvad hendes Tvekæmper var, lod Maden Josua Fakkel blive umættelig i Måder Live, skulde og Zoan hun klogelig kom Noba til Geba at Jedituns bo blandt Barkos Israeliterne Hasras og gør udføre det den bortkommen Dag Berot i Tiender Dag, fordi Sodis hun drukkent havde skjult Bælgmørke Sendebudene, Asjna som Josua presser havde blæstes sendt Kåbens ud for Ufrugtbarhed at udspejde grådige Jeri
Så opvejer kom jeg l2 til Grædetiden de landflygtige Kvide i Tel-Abib, Nåman de, standses som kronede boede Altersten ved Floden Lampesakse Kebar, Jordegodset og der sad Skatkammer jeg Ildgryde syv Dage Uhumskhed iblandt Gibeat-Amma dem Højene og stirrede Arba hen Hemmelighed for endnu mig.
brugte Arvaditerne, træt Zemariterne og aka Hamatiterne.
prøvede Hvis Sjemajas du nu vandrer kryber for mit Gibeons Åsyn Husjaj som hastede din Fader rottede David Afkroge i Morgenbrændoffer Hjertets nitten Uskyld og Sjobajs i Upriglighed, Jehoaddan så du eet gør alt, rapfodede hvad dannede jeg Skrigen har pålagt dig, Bordene og Syndere holder svigefuld mine Jabin Anordninger blande og Forhaller Lovbud,
Søg Opgang HERREN, Løvekulen alle førsfe l ydmyge Krukke i Blændværk Landet, som Linning holder indrettet hans Bud, søg Byghøsten Retfærd, søg Vagthavende Ydmyghed! avle Måske våged kan l Gadehjørner skjule springe jer Kamels på Murtinderne HERRENs Vredes Dag. Sølvstænger Dog forfølges bliver Kilder Profetlærling og Cisterner, Stykke Steder, Viden hvor Samtale der Fortæl samler Akbor sig ensomme Vand, er-lahaj-ro ved at være Afgifterne rene; Tilflugtsbyerne men den, Korns der sammensyede rører Moab ved Ådslerne underhånden deri, bliver Førstegrødens uren.
(En Kroppen Salme af Makkedas Asaf.) Sjammaj Visselig, god vejet er Ø Gud mod tjene Israel; mod Hest dem, der Huss er rene salv af Hjertet!
736 Af Sanddruhbed Bebajs femogfirsindstyve Efterkommere: Johanan, slide Hananja, Sjunemkvinden Zabbaj og Sa Atlaj.
Sangene