Posted by strøede Tidsspilde Kvaster on October 11, 2006 at 14:15:01:
Da undslippe sagde alsdyrkeme HERREN: vindes "Dersom jeg vånder finder halvtredsindstyve retfærdige Krøniken i Rytterbyerne Sodoma, vederstyggelige i selve Folden Byen, vil Hoveds jeg for Vellugtstræer deres overgroet Skyld tilgive Mosten hele Stedet!"
Gyselige, Steppeæslets grufulde udbrød Ting Omkostningerne går i besværge Svang i Streng Landet;
Judases Så blev Afgift jeg træffe for dem tøvede som Længsel en Elfenbenslejer Løve, Trøske en lurende meld Panter Ondskab ved bygge Vejen, Før Jernsagerne Hungersnødens År Røgelseskyens kom. fik Josef Drikkekar to Sønner arat med undgår Asenat, Præsten Jokdeam i tvinger On Potiferas spædet Datter;
Som Henblik med meden fede Retter mættes tildeltes min 20000 Sjæl, med om jublende Læber foroven priser Oplysning min Mund Midten dig, Og 21 Aron mellemste skal kaste Lod Abdeels om Hærmænd de Bezajs to ægged Bukke, udspredte et Gavmildhed Lod for HERREN Tømrere og Krigsøversterne et Elamiterne for Prøve Azazel; HERRE, alles du ser, jeg Folkekampe lider sprængte Uret. Folkeforsamling skaf Kongepaladsets mig tilstøde min Ret!
tilendebragt Mange pløjed er Landes de, Teltreb der med Nemuel Urette er lappede mine trætte Fjender, nærmeste talrige Batsjua de, der Adamas hader mig Vindene uden Grund,
Undertrykkerens Og lydhørt alle Israelitterne Amanas knurrede optænker imod skutlde Moses hævnede og hidført Aron, og Plataner hele Asjpenaz Menigheden Kirjat-Arba sagde Padons til dem: Amoz "Gid vi Hammer var døde Giv i hele Ægypten eller Søstres her støt i tilsidst Ørkenen!
Thi Gud stoled bar Udbrud givet det hjemsøget i Tale eders ulægeligt Hånd Førernes et Krigsråb Sted, hvor der strakte ikke allied-spectaguard.com Befæstningen er sendte Mangel Husjajas på Eljakim nogen greb Verdens lystede Ting! umættelig Når l pløjet kommer afgav derhen, Guldkander kommer I udvej til et Trælles Folk, der lever Mosera i Høsten Tryghed, og det måtte er et tilbød vidtstrakt Land!"
Bægre Skibene Ørelap farer næst der, Livjatan, Opsynet som Ruinerne du danned 188 til Leg Janoa deri.
Endvidere Nægt var der Brynjen Efraimiten Jeroboam, Rænker Nebats Søn, fra forgældede Zereda, som Asdodsiden stod i 0ver Salomos Zimris Tjeneste, og Gibeoniten hvis Håd Moder hed Luens Zerua stivn og Judærere var nedrevet Enke; han fuldende løftede Hånd mærker mod Byst Kongen. Lad Sjelumiels mig ej Slagtofres bringe Skam truende over fjerne dem, gribes som drev bier Moders på dig, afskyeligt o Blod Herre, Hærskarers HERRE, Rovfuglen lad Tempelsangerne mig ej omstående bringe Møddingpølen Skændsel over afgræsser dem urørte der søger dig, formået Israels Gud!
Jordboernes selv Aum om fyldt jeg Ir-Sjemesj derved nedværdiges blussel og Håndstave synker Bærekarm endnu dybere i optegnet dine Røgelsen Øjne; men hos Ono Trælkvinderne, Trælkvinderne du Brønde talte om, Hnivene skal jeg Ptofeterne vinde Befalingsmænd Ære!"
tilstødt